kunutdualari.gen.tr
Kunut Duaları

Ana Sayfa | Soru Cevaplar | Yeni Makale Ekle | En Son Yapılan Yorumlar











Kunut Duaları yorumları

Kunut Duaları Hakkında Yorum Yapılmıştır


Sıla

Arkadaşlar ben şimdi anlayamadım bi dua tek mi var yoksa baya bi duamı var

2015-12-12

Kullanıcı oyu: 4,5

Marina

1.sinide 2.sinide ezberledim.Sağolun

2015-12-12

Kullanıcı oyu: 4,5

mehmet ömeroğlu

Kunut dualari ve anlamini bildiginiz icin sanslisiniz ama ben degilim cunku ezbere bilmiyorum:-)

2015-12-11

Kullanıcı oyu: 4,5

Ezberleyemeyenlere duyurulur

Selamunaleykum .ezberlemeye calismayi denemeyin o zaman.sadece tekrar tekrar okuyun. O kendisinden ezberinizde kalcaktir bir murder sonra. Cunku ezberleyemiyorum diye diye kendinizi ezberleyemeyenlere ikna etmissiniz. Allaha emanet olun

2015-12-10

Kullanıcı oyu: 4,5

Black Dragon

1. Si çook zor 2.si basit

2015-12-10

Kullanıcı oyu: 4,5

müslüm alagül

RABBİM siz ve sizin gibilerin eksikliğini göstermesin hamd olsun 2 dakikada ezberledim çok teşekkür ederim paylaşımınız için ALLAH sizden razı olsun.

2015-12-10

Kullanıcı oyu: 4,5

İsmini vermek istemeyen kişi

Çok güzel bir dua hastalandığınızda mutlaka okuyun iğleşiyorsunuz ve yarın Din öğretmenim bunu ezberleyemezssem beni mahvedecek &128555;&128555;&128555;&128555; .

2015-12-09

Kullanıcı oyu: 4,5

TürkçeTakıntılı Duacılar

ALLAH sizden razı olsun çok işime yaradı saolun

2015-12-09

Kullanıcı oyu: 4,5

Yakup Şimşek

Her gün okuyoruz, ancak anlamını bilmiyoruz. Ne büyük ihmâl oysa Allah bizi affetsin Üstelik ne kadar güzel anlamları varmış Bu anlamlarla duâ etsek ne kadar güzel olur

2015-12-09

Kullanıcı oyu: 4,5

Ali

Çok zor bi dua bir turlu ezberlenmiyor

2015-12-09

Kullanıcı oyu: 4,5

bilinmeyen

ALLAHIN tüm verdiği nimetlere şükr ediyorum ve allahın önünde tümsaygımla ve tüm iyiliğimle eğiliyorum

2015-12-08

Kullanıcı oyu: 4,5

Esoş

Kaç yıldır bu duaları ezberlicem ama yapamiyom

2015-12-07

Kullanıcı oyu: 4,5

mehemmed

yaw burda kunut duaları hariç her şeyi okuyo südeys

2015-12-07

Kullanıcı oyu: 4,5

Tuğçe

Çok güzel elinize sağlık ama ben bir türlü ezberliyemiyorum

2015-12-07

Kullanıcı oyu: 4,5

KUNUT DUALARI

ARKADAŞLAR ÇOK YARDIMCI OLDUNUZ SİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM KURAN KURSUNA YETİŞTİRMEM GEREKİYORDU

2015-12-05

Kullanıcı oyu: 4,5

rümeysa yavuz

beğendim ama daha ezberleyemdim çok güzel allah razı olsun

2015-12-03

Kullanıcı oyu: 4,5

medine

sizin sayenizde öğrendimve diğer dualara geçtim teşşekkürler.

2015-12-03

Kullanıcı oyu: 4,5

sude naz

ben 8 yaşındayım ve 4 e gidiyorum din hocası bize sırayla sure veriyo

2015-12-02

Kullanıcı oyu: 4,5

dilek

zor ama öğrenicem..allah yardımcımız olsun ins.

2015-12-01

Kullanıcı oyu: 4,5

Serhat

Valla 1. zorda 2. kolay
Ama güzel omuş ellerinize saglık...

2015-11-30

Kullanıcı oyu: 4,5

Muslera

Ben nedense ilkini bir türlü ezberleyemiyorum ama ezberleyemeyenleri için eyer sabah okursanız kolayca ezberlersiniz ben ikincide öyle yaptım ezberledim

2015-11-29

Kullanıcı oyu: 4,5

melinda

iyikide bu siteye girmiş kunut dualarını artık biliyorum işallah herkes ezberler

2015-11-29

Kullanıcı oyu: 4,5

gönenli oyuncu (youtube)

çok kolay ezberleniyo kolay 3.cümledeyim cümle cümle ezberleyin öyle daha kolay

2015-11-27

Kullanıcı oyu: 4,5

özgür

çacuklar 4 5 yaşında kuranı ezberliyor burda 2 duayı ezberliyemedim diosunuz ayıp ezberlemek için okuma sadece devamlı okursan ben öyle yapıyoprum dilim daha kolay dönüyor

2015-11-27

Kullanıcı oyu: 4,5

Erdem

Abdulsamet bu bilgi için teşekkür ederiz saol...

2015-11-26

Kullanıcı oyu: 4,5

abdulsamet

ben ezberledim bir kişi hasta olursa kunut duaları okursak iyleşirmişiz

2015-11-26

Kullanıcı oyu: 4,5

Sude

Bu siteye teşekkür iletiyorum

2015-11-25

Kullanıcı oyu: 4,5

Erdem

Allah sizden Razi olsun Ellerinize Saglik cok Tesekkur ederim...

2015-11-22

Kullanıcı oyu: 4,5

DUA

çok teşekkürler ALLAH sizden razı olsun

2015-11-19

Kullanıcı oyu: 4,5

sanne

çoğ: güzel olmuş kollarnızıza sağlik :D &9829;

2015-11-17

Kullanıcı oyu: 4,5

Yok

Allah sizden razı olsun. Sağ olun var olun.

2015-11-17

Kullanıcı oyu: 4,5

Gazi Deniz Berkant Vural

Bu dua çok güzel bir dua beğendim çok güzel olmuş sevdim

2015-11-13

Kullanıcı oyu: 4,5

BATUHAN

1.Cİ VİRAZ ZORDA AMA 2.Cİ KOLAY AMA SORUN VAR BİR TÜRLÜ DİLİM DÖNMÜO

2015-11-11

Kullanıcı oyu: 4,5

kemal

Abi isimi cok kolaylastirdirdi allah razi olsun

2015-11-11

Kullanıcı oyu: 4,5

duacan

Omg hemen ezberdim 1kunut 2 saatimi dieri bi saatimi aldi kolaymis ve buseyi kuran rika

2015-11-11

Kullanıcı oyu: 4,5

OKTAY

DUA OKUMAK NE KADAR GÜZEL BİR DUYGU.ALLAH BÜTÜN DİN KARDEŞLERİMİZİ DUA OKUYANLARDAN EYLESİN.

2015-11-10

Kullanıcı oyu: 4,5

Sıla

Biraz karıştırdın ama Allah razı olsun.

2015-11-08

Kullanıcı oyu: 4,5

Engin

Gençler duayı ezberlemek için cümle cümle ezberleyin ondan sonra 5 kere fln okuyunca aklınızda kalıyor bej öyle ezberledim

2015-11-08

Kullanıcı oyu: 4,5

zeynep

gerçekten çok teşekürler işime ççok faydalı ldu

2015-11-06

Kullanıcı oyu: 4,5

ipek

gerçekten çok güzel bir site çok beğendim teşekkürler :))

2015-11-04

Kullanıcı oyu: 4,5

AHMET

Çok güzel site işime çok fayda verdi

2015-11-02

Kullanıcı oyu: 4,5

İlayda

Yaa hoca hem türkçesini hem de arapçasını istiyor ne yapcağımı bilmiyorum

2015-10-31

Kullanıcı oyu: 4,5

Nursu

Gerçekten iyi bir site herkese tavsiye ederim

2015-10-30

Kullanıcı oyu: 4,5

mara

tessekkür ederim almanyadan geliyorum ve bu sayfa bana cok yardim etti

2015-10-30

Kullanıcı oyu: 4,5

Derya

Kunut duaları zor ama anlamıda bir o kadar güzel ve renkli Allâh cümlemıze anlamıyla yürekten öğrenmeyi nail eylesin.(Amin)...

2015-10-27

Kullanıcı oyu: 4,5

aykut

saolun yardımcı oldu bu site gercekten güzlel herkeze tafsıye ederim :D :D

2015-10-26

Kullanıcı oyu: 4,5

emir

abi vallaha allah razı olsun dersime çok yardımcı oldu sağ olun :D

2015-10-25

Kullanıcı oyu: 4,5

Öztürk

Duayı okumamıza vesile olduğunuz için teşekkürler

2015-10-22

Kullanıcı oyu: 4,5

melisa

bence konuşcağınıza ezberleyin ben ezberledim...

2015-10-20

Kullanıcı oyu: 4,5

Öztürk

Duayı okumamıza vesile olduğunuz için teşekkürler.

2015-10-17

Kullanıcı oyu: 4,5
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 |

 











Gizlilik İlkeleri | Güvenlik İlkeleri | İletişim | Site Haritası | Yardım Forumları

Kunut Duaları, Sitede yer alan grafiklerin tüm hakları saklıdır. Kopyalayanlar hakkında yasal işlem yapılacaktır. Sitede yer alan bilgiler sadece bilgilendirme amaçlı olup, kullanımına, uygulanmasına, satın alınmasına, delil gösterilmesine veya tavsiye edilmesine aracılık etmez. Sitemizdeki bilgiler, hiç bir zaman kesin bilgi kaynağı olmayıp, kullanıcılar tarafından eklenmiştir veya yorumlanmıştır. buradaki bilgiler sitemizin asıl görüşlerini içermeyebileceği gibi hiçbir taahhüt ve tavsiye yerine de geçmez.

Haziran - 2017